اونس طلا2301.49
مظنه14,801,000
18 گرم3,416,800
ارزش سکه33,346,653
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

سه نکته برای تبدیل بحران میانسالی به یک شروع جدید

ایده بحران میانسالی به قدری رایج و گسترده است که اغلب به عنوان طرح سریال و فیلم های تلویزیونی استفاده می شود.

به گزارش سایت طلا آنچه ما می دانیم این است که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد به نظر می رسد شادی گزارش شده برای افراد بین 40 تا 60 سال کاهش می یابد. منبع معتبر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) همچنین گزارش می دهد که این گروه سنی بالاترین میزان افسردگی را دارد.

چرا میزان افسردگی اینقدر بالاست؟ ایده «بحران میانسالی» از کجا آمد؟ چند پاسخ برای این وجود دارد. یکی از دلایل این است که میانسالی اولین باری است که بسیاری از مردم دیگر نمی‌توانند خود را «جوان» بدانند. میانسالی اصلاً نباید یک بحران باشد. در واقع، میانسالی زمان فوق العاده ای برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شماست. سعی کنید نکات مقاله امروزرا دنبال کنید تا بهترین استفاده را از میانسالی ببرید.

چیز جدیدی یاد بگیرید

یادگیری چیزهای جدید فواید متعددی دارد. می تواند ذهن شما را فعال نگه دارد، به شما چیزی بدهد که در مورد آن هیجان زده باشید، و حس شگفت انگیزی از غرور و موفقیت به شما بدهد. به همین دلیل است که توسط متخصصان بهداشت روان برای افراد میانسال بسیار توصیه می شود. همچنین راهی عالی برای استراحت و صرف زمان کمی برای خود است.

دوباره با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید

درمانگران و محققان قویاً پیشنهاد کرده اند که ارتباطات اجتماعی برای سلامت روان مهم است. داشتن افرادی که می توانید اوقات خوش و جشن ها را با آنها به اشتراک بگذارید، افرادی که می توانید برای گفتگوی خوب با آنها تماس بگیرید و افرادی که می توانید در مواقع سخت برای حمایت از آنها حساب کنید، می تواند تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد کند.

برای زندگی عاشقانه خود وقت بگذارید

متأسفانه، مشکلات ازدواج اغلب با میانسالی همراه است. معمولاً به درمانگران گزارش می شود که طلاق، روابط عاشقانه یا صرفاً کاهش احساسات عاشقانه و جنسی وجود دارد. البته، این بدان معنا نیست که کاهش روابط بخشی اجتناب ناپذیر از میانسالی است. درمانگران ازدواج و خانواده توصیه می کنند که در این مرحله کمی وقت بگذارید و به آنچه از خود، زندگی و شریک زندگی خود می خواهید فکر کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد