اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو هشدار غیرمنتظره که شما را به طلاق نزدیک می کند

همه مردم به دنبال عشقی با دنباله خوش هستند، اما شواهد نشان می دهد که این نوع سناریو همیشه درست نیست.

در سال 2017 در اروپا به ازای ازدواج هر 1000 نفر حدود 2 طلاق رخ داده است. نکته خوب این است که پیش بینی طلاق امکان پذیر است و با تحقیقات علمی می توان دلیل آن را فهمید.

ما در بخش خبری سایت طلا امیدواریم که خانواده های شاد و قوی تری در ایران و جهان وجود داشته باشد. به همین دلیل ما مجموعه ای از تحقیقات را مطالعه کردیم و دو مورد از مهم ترین موارد را در این مقاله به شما خواهیم گفت.

1- تعداد لبخند در عکس های کودکی آنها

روانشناسان یک سری آزمایش انجام دادند تا بفهمند آیا می توان طلاق را از دوران کودکی و جوانی پیش بینی کرد یا خیر. در یک مطالعه، دانشمندان به تصاویر یک سالنامه دانشگاهی نگاه کردند و شدت لبخند را در مقیاس 1 تا 10 ارزیابی کردند. این ارزیابی بر اساس کشش 2 عضله بود: یکی دهان را سفت می کرد و دیگری باعث ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می شد. هیچ یک از آنهایی که لبخندشان نمره 10 داده شد، طلاق نگرفتند. در همان زمان، هر چهارمین نفر در میان اخم ها طلاق گرفتند. به طور کلی، نتایج نشان می دهد افرادی که در عکس ها غمگین به نظر می رسند، 5 برابر بیشتر از کسانی که لبخند می زنند، طلاق می گیرند.

2- لحن احساسی صدایشان

یک الگوریتم کامپیوتری می تواند موفقیت یک ازدواج را با دقت 79 درصد پیش بینی کند و تنها با استفاده از لحن صدای همسران در هنگام برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کند. دانشمندان مکالمات بیش از 100 زوج را که به روانشناس مراجعه کرده بودند و سپس به مدت 5 سال وضعیت تاهل آنها را مشاهده کردند، تجزیه و تحلیل کردند. به نظر می رسد شدت، زیر و بمی، "تار" و "درخشش" می تواند احساسات قوی را نشان دهد. آنچه شما می گویید تنها چیزی نیست که مهم است، نحوه بیان آن نیز بسیار مهم است. دانشمندان می‌گویند که مطالعه ما تأیید می‌کند که این موضوع برای رابطه زوجین نیز صدق می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد