اونس طلا2342.24
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

دستیگری عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی، از دستگیری عامل انتشار محتویات غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش سایت طلا، رئیس پلیس فتا خراسان شمالی، از دستگیری عامل انتشار محتویات غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ یوسف شاکری با اشاره به روند پیگیری این پرونده اظهارداشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، فردی که اقدام به انتشار محتویای غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضائی این فرد در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد، افزود: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی در پیج جعلی

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی در پیج جعلی کرده است.

سرهنگ موسوی افزود: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهارداشت شخصی در اینستاگرام نسبت به انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم با ایجاد پیج جعلی اقدام به اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی از شاکی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم با حکم قضایی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته، متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد که پس از روبرو شدن با مستندات جرم، چاره ای جز اعتراف نداشت و در نهایت پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد با عاملان ترویج حیوان آزاری در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای برخورد با عاملان ترویج خشونت و پیگیری انتشار کلیپی در خصوص حیوان آزاری در شبکه‌های اجتماعی، از شناسایی و دستگیری متهمی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ فداییان گفت: طبق رصدهای صورت گرفته در راستای برخورد با عاملان ترویج خشونت، کلیپی مبنی بر حیوان آزاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که پلیس فتا استان موضوع را بررسی و در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: تیم رصد و پایش پلیس فتا استان سمنان در راستای برنامه‌ها و اهداف خود، کلیپ حیوان آزاری را در یکی از شبکه‌های اجتماعی احصاء کرد که بواسطه اقدام راننده خودرو سبب جریحه دار شدن افکار کاربران در فضای مجازی شده بود.

سرهنگ فداییان افزود: با توجه به مستندات موجود و انتشار کلیپ در برخی کانال و گروه‌های استانی در شبکه‌های اجتماعی مختلف و تحلیل موارد مرتبط، فرد حیوان آزار مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان سمنان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و بازنشر گسترده اقدام به حیوان آزاری در فضای مجازی، با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد و پس از حضور در پلیس فتا کلیپ منتسب به خود را قبول کرد و پرونده قضایی برای ادامه سیر مراحل به دادسرا ارسال شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد