اونس طلا2345.69
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

ویژگی های جذاب متولدین هرماه چیست؟( نیمه دوم سال)

متولدین هرماه دارای ویژگی های خاصی هستند که که آن ها را منحصر بفرد و خاص می کند.

به گزارش سایت طلا، متولدین هرماه متناسب با ماهی که در آن متولد شده اند دارای ویژگی های جذابی هستند که در این خبر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مهر

مهر ماهی ها به شدت مهربان هستند . همیشه احساسات دیگران را در نظر میگیرند . همیشه عدالت دارند . تعادل را رعایت می کنند و از اینکه دیگران رفتار آن ها را نپسندند ، نمی ترسند و کار درست خودشان را انجام می دهند . همچنین انسانهای متعهدی هستند ، بنابراین رابطه با مهر ماهی ها رابطه خوبی خواهد بود و پایدار باقی میماند ، زیرا به شدت وفادار هستند .

آبان

آبان ماهی ها خصلت مرموزی دارند و با سیاست عمل می کنند و با ترفند خودشان در رابطه رمانتیک مدیریت ی کنند و حتی به گونه ای عمل میکنند که ویژگی های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب باشد .

آذر

آذر ماهی ها به دنبال خطر و ماجراجویی هستند . آن ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و شاید در ارتکاب جرم شریک خوبی محسوب شوند . همیشه نیمه پر لیوان را می بینند ؛ حتی اگر بدترین اتفاقات رخ داده باشد و انرژی مثبت آن ها به همه انتقال پیدا می کند .

جذابیت

دی

دی ماهی ها قابل اعتماد و اطمینان هستند و همیشه خوبی های شما را می بینند و این یک ویژگی مثبت بسیار بزرگ در آن ها است و شما همیشه میتوانید روی صبوری ، متانت و تواضع آن ها حساب کنید .

بهمن

بهمن ماهی ها تا جایی که بتوانند به هم نوع خود کمک می کنند و اقداماتی را انجام می دهند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند . آن ها انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می کنند . در رابطه ؛ شنوای خوبی هستند و همیشه به همسر خود یاری می رسانند .

اسفند

اسفند ماهی ها با کسانی که مشکل دارند ، بسیار خوب همدردی می کنند و درد و مشکل شما را به خوبی درک کرده و آن را کنند ؛ بنابراین افراد دلسوزی هستند . شاید بتوان گفت اسفند ماهی ها در بین بقیه ماه ها رمانتیک ترین هستند و برای جلب رضایت همسرشان هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می دهند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد