اونس طلا2342.4
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

دولت سیزدهم از تصمیم‌گیری فردی به تصمیم‌گیری‌ جمعی کوچ کرده است

سخنگوی دولت گفت: امروز دیوار بین مردم و دولت کنار گذاشته شده است.

به گزارش سایت طلا ، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه در نخستین نشست خبری رسانه‌ای خود، با اشاره به فرارسیدن ۱۰۰ روزگی دولت گفت: باید ببینیم که دولت چه گام‌هایی را برداشته و چه مطالباتی داشته، لذا بر خود واجب می‌داند دولت گزارش ۱۰۰ روزگی عملکرد را داشته باشد.

وی یادآور شد که از این هفته از سوی وزارتخانه‌ها این گزارش شروع خواهد شد.

سخنگوی دولت بیان کرد: امروز کسی استرس دسترسی به واکسن کرونا را ندارد و هر شهروندی اراده کند می‌تواند بلافاصله واکسن را تزریق کند. آزادی‌های عمومی را با دستور رئیس‌جمهور در دسترس مردم قرار دادیم و دیگر ممنوعیت تردد شبانه نداریم.

بهادری‌جهرمی درباره کاهش میزان مرگ و میر کرونایی گفت: امروز تلفات کرونا به زیر ۱۰۰ نفر کاهش پیدا کرده و ۷ برابر بیشتر از قبل می‌توانیم به حفظ سلامت جان مردم امید داشته باشیم. امروز کالا‌های عمومی در دسترس مردم است؛ امروز سبد کالا با سفارش اینترنتی در درب منازل تحویل داده می‌شود، چون اولویت دولت حفظ کرامت مردم است. آقای رئیس‌جمهور پیش از ورودش به دولت حل مشکلات مردم را آغاز کرد و این تلاش ادامه دارد، در همه دولت این تلاش ادامه دارد.

وی گفت: دیپلماسی ایران دیگر منفعل نیست و نگاهش به یک سو و یک جهت نیست؛ در طول همین ۱۰۰ روز ۲۰ سند بین‌المللی را منعقد کرده است.کشور‌های دیگر پیام ایران را دریافت کردند و امروز ما خبر فعال شدن ورود گردشگران خارجی و صدور ویزا را برای آن‌ها شاهد هستیم و این‌ها در حال بازگشت به مسیر عادی خود هستند.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: اگر مردم و پس از آن رسانه‌ها و پس از همه این‌ها دولت، در کنار هم جمع شوند هیچ گره‌ای نخواهد بود که با همت آن‌ها باز نشود. نشاط در حال بازگشت به جامعه است و اگر دست به دست هم دهیم اهداف و آرمان‌های جدی کار کوتاه‌مدت قابل وصول خواهد بود و در هفته آینده گزارش‌های مستمر و مفصلی نسبت به عملکرد‌های تفکیکی بخش‌های مختلف خواهیم داشت. تدوین سند تحول دولت که اعلام عمومی می‌شود کار ساده‌ای نبود که از ابتدای تشکیل دولت شروع شده بود و شامل ۳۷ بند می‌شود. در حوزه فعال شدن حیاط هیئت دولت، اولین خواسته من پس از حضور در دولت بازگشایی آن بوده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد