اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بورس تهران امروز صعودی شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 1537 واحد همراه شد.

به گزارش سایت طلا ، وضعیت امروز بورس اوراق بهادار تهران هم چنگی به دل نمی‌زد، به گونه‌ای که شاخص کل در یک روند نوسانی قرار گرفت و در پایان معاملات با افزایش 1537 واحد به رقم یک میلیون و 368 هزار و 251 واحد رسید.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 9میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 233میلیارد تومان در بیش از 423هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و 316واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 368هزار و 30واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی شیراز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 88 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه به 355 هزار میلیارد تومان بالغ شد. معامله‌گران امروز بیش از 1.5 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 227 هزار فقره معامله و به ارزش 1657 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشته و نمادهای بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، پتروشیمی مارون، مجتمع جهان فولاد سیرجان و پالایش نفت شیراز بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشتند.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار در بازار مرتب رو به نوسان است حتی در روزهای اخیر قدری کاهش یافته است و طبق دستورالعمل بانک مرکزی دلار فقط به کسانی که بلیت مسافرت خارج دارند و یا برای واردکنندگان داده می‌شود و این باعث برچیده شدن صف‌های خرید دلار در قبال کارت ملی شده است.

چشم‌انداز دلار می‌تواند چشم‌انداز مثبتی برای سرمایه‌گذاران در بورس فراهم کند، اما در هر حال سرمایه‌گذاری در بورس همراه با ریسک و نوسان است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد