اونس طلا2346.99
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

جدیدترین محصول لکسوس با طراحی فوق العاده رونمایی شد+تصویر

لکسوس NX مدل 2022 با طراحی جدید خود ، برند لوکس شرکت تویوتا را وارد فصل جدیدی می‌کند.

به گزارش سایت طلا،لکسوس یکی از کارخانه های خودروسازی است که اصولا خودروهای بسیار با کیفیت و لوکس می سازی؛ این خودرو اصولا اقدام به ساخت خودروهایی کاربردی و با قابلیت اطمینان و راحتی می کند که بسیار هیجان انگیز هستند.

یکی از خودروهای شاسی بلندی که این کارخانه خودروسازی ساخته و از ابتدا بسیار مورد توجه قرار گرفته است، NX است. NX از سال ۲۰۱۵ معرفی شد و سگمنت مورد استفاده در آن بیشتر بر اساس RAV۴ است. خودرویی لوکس که بیشتر تجربه‌ سواری یک خودرو لوکس را ارائه می‌دهد و با آن حتی می توان پا به جاده های کوهستانی و آفرودی گذاشت.

اکنون این کارخانه خودروسازی، این خودرو را برای سال 2022 با تغییراتی همراه کرده است و اکنون شاهد یک پلت فرم جدید و محکم Global Architecture-K هستیم که با سدان ES و چندین مدل تویوتا به اشتراک گذاشته شده است؛ همچنین اکنون این خودرو دارای ظاهری زیبا و شیک است.



اما علی رغم پلتفرم جدید، اگر بخواهیم تفاوت این مدل را نسبت به نسل قبل بگوییم بسیار سخت است مگر اینکه در کنار هم قرار گرفته باشند. جلوپنجره در این خودرو اکنون تغییر شکل یافته و دارای ظاهری بازنگری شده است که بسیار مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد.



روی کاپوت شاهد برخی برخی برآمدگی‌ها هستیم که اکنون با دقت کار شده است و اکنون روی بدنه آن شاهد چند خط تیز هستیم که ظاهری جذاب به این خودرو داده است. در نمای پشتی شاهد یک چراغ عقب عریض هستیم که شامل چراغ‌های ترمز L شکل و یک نوار LED باریک است که به یکدیگر متصل شده اند.

در داخل، NX جدید نیز بسیار مدرن است؛ می توان گفت بزرگ‌ترین تغییر نسبت به نسل قبلی، سیستم مرکزی خودرو است که از طریق یک نمایشگر ۱۴.۰ اینچی در مرکز داشبورد قابل کنترل است. جنس بدنه در داخل کابین بسیار مقاوم است و در برخی از نقاط از پلاستیک سخت به کار برده شده است و روی آن را با یک چرم محکم پوشانده اند.

تمام مدل‌های NX دارای یک روکش NuLuxe هستند که از پوست اصل درست شده است. صندلی ها در این خودرو اکنون به خوبی طراحی شده اند و مسافران در طول سفر می توانند به راحتی در آن بنشینند و هیچ احساس سختی ندارند.

افزایش ۱.۵ اینچی فاصله بین دو محور و افزایش طول ۰.۸ اینچی به معنای اندازه داخلی مناسب است که برای چهار بزرگسال بسیار مناسب است. این خودرو رقیبانی همچون مرسدس بنز GLC دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد