اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شکست مذاکرات مربوط به واگذاری سهام شرکت باریک گلد به چین

سایت طلا : شرکت باریک گلد بزرگترین تولید کننده طلای جهان از شکست مذاکرات با شرکت ملی طلای چین برای واگذرای بخشی از سهام این شرکت خبر داد.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی آی بی تایمز، پیش از این قرار بود شرکت ملی طلای چین بخشی از سهام شرکت باریک گلد را خریداری کند ولی شواهد نشان می دهد این مذاکرات به شکست انجامیده است.


براساس این گزارش،باریک گلد بزرگترین تولید کننده طلا در تانزانیا به شمار می رود. ارزش سهام شرکت باریک گلد در پایان معاملات روز سه شنبه در بورس لندن بیش از 20 درصد کاهش داشته است.

شرکت باریک گلد نتوانست برای فروش 73.9 درصد سهام بخش تجاری خود به شرکت ملی طلای چین به توافق نهایی دست یابد .ارزش این قرارداد در صورت نهایی شدن به بیش از 3 میلیارد دلار می رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، "جیمی سوکالسکی" رییس شرکت باریک گلد در این باره گفت: این مذاکرات بخشی از تلاش این شرکت برای دستیابی به فرصتی بود تا سبد دارایی های خود را بهینه کند ولی این مذاکرات به نتیجه پایانی و نهایی نرسیده است.

شرکت باریک گلد پیش بینی خود نسبت به تولید طلای این شرکت در سال 2012 میلادی را کاهش داده است و به اعتقاد کارشناسان اقتصادی این مساله تاثیر زیادی در به بن بست رسیدن این مذاکرات داشته است. /م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد