اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش اونس جهانی طلا در این هفته، پیش بینی اکثر کارشناسان سایت کیتکو

نظرسنجی این هفته ی سایت کیتکو در حالی انجام شده است که اکثر کارشناسان سایت کیتکو به افزایش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته ی این سایت از میان 33 کارشناس، 23 کارشناس در این نظرسنجی شرکت کرده اند که در این میان 21 نفر به افزایش و 2 نفر به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند.
بسیاری از کارشناسان بر این عقیده می باشند که بهای اونس جهانی طلا با اتمام روند نزولی اش با افزایش رو به رو خواهد شد و به این روند نیز ادامه خواهد داد. آنها بر این عقیده اند که این فلز ارزشمند در هفته ی گذشته بیش از حد نیز توسط سرمایه داران به فروش رسیده است و همین امر سبب شده است که بهای طلا در بازارهای جهانی از روز چهارشنبه ی هفته ی قبل به بعد با افزایش رو به رو شود. لازم به ذکر است که بهای اونس جهانی طلا در هفته ی گذشته تا بهای 1527 دلار در هر اونس نیز با کاهش رو به رو شد که کمترین بهای این فلز ارزشمند طی 4 ماه گذشته به شمار می آید.
اما در این میان 2 نفر از کارشناسان به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند. آنها بر این عقیده اند که روند صعودی بهای این فلز ارزشمند کوتاه مدت خواهد بود وبا ادامه ی نگرانی ها نسبت به افزایش بحران اقتصادی در اروپا، بهای این فلز ارزشمند باری دیگر با کاهش رو به رو خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این هفته هیچ کدام از کارشناسان به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا رای نداده اند./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد