اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اوضاع نابسامان اقتصادی آمریکا قیمت طلا را افزایش خواهد داد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه مالی اچ اس بی سی تاکید کرد که اقتصاد آمریکا هنوز به طور کامل از رکود خارج نشده و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده با افزایش روبرو شود.


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، استفان کینگ تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه اچ اس بی سی تصریح کرد که بررسی روندهای تاریخی نشان می دهد که رکود اقتصادی هر 8 یا 9 سال اتفاق افتاده است و رکود اقتصادی اخیر در آمریکا دقیقا 6 سال پیش بوده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر تاریخ تکرار شود اقتصاد آمریکا تا 3 سال آینده با رکود بزرگ دیگری روبرو خواهد شد. وقوع رکود بزرگ اقتصادی دیگری در آمریکا می تواند تبعات منفی زیادی برای بازار سهام در پی داشته باشد و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

وی تاکید کرد: اقتصاد آمریکا مانند کشتی بزرگی است که بدون قایق نجات در یک اقیانوس در حال حرکت است. سایر کشورها نیز در حال دنبال کردن آمریکا هستند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر من فدرال رزرو در شرایط کنونی نرخ بهره را افزایش نخواهد داد. افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی تبعات بسیار بدی برای اقتصاد آمریکا خواهد داشت./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد