اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 3 درصدی روبرو شد که این بهترین عملکرد قیمت طلا از ژانویه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار و افزایش نسبی قیمت طلا داشته است.

کاهش تولیدات صنعتی آمریکا در ماه آوریل برای پنجمین ماه متوالی و بدتر شدن شاخص اعتماد مصرف کننده تاثیر زیادی بر افت شاخص ارزش دلار داشته است.

انتشار این آمارهای ناامید کننده گمانه زنی ها نسبت به تاخیر فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده را تقویت کرده است. فدرال رزرو قصد دارد در نشست های آتی خود در خصوص افزایش نرخ بهره تصمیم گیری کند.

فدرال رزرو از سال 2006 میلادی نرخ بهره را افزایش نداده است. شورای جهانی طلا نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که تقاضای طلا در سه ماه نخست امسال به 1079 تن رسیده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 تن کاهش داشته است.

گزارش سایت طلا حاکیست متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا قرار است روز چهارشنبه منتشر شود. انتشار این گزارش می تواند چشم انداز روشن تری را نسبت به تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ترسیم کند.

از سوی دیگر انتشار آمارهای اقتصادی در چین و منطقه یورو نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در بازارهای بین المللی داشته باشد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، روشن شدن وضعیت بحران مالی و بدهی یونان و مذاکرات این کشور با وام دهندگان بین المللی نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران بین المللی هنوز بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

دسته ای از کارشناسان نیز معتقدند که با توجه به کاهش تقاضای فیزیکی طلا در بازار هند طی هفته های آینده قیمت این فلز زرد با افت بیشتری روبرو خواهد شد. به نظر می رسد سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1200 دلار خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد