اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمریکا به شدت نگران افزایش ذخایر طلای روسیه و چین است

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی و نویسنده کتاب "ارز" تاکید کرد که آمریکا به شدت نگران افزایش ذخایر طلای روسیه و چین طی سال های اخیر است.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری اسپاتنیک، "تاد وود" تحلیلگر برجسته اقتصادی تصریح کرد که اقتصاد آمریکا در آستانه فروپاشی است و این مساله یکی از علل مهم تصمیم روسیه و چین برای افزایش ذخایر طلا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش وی افزود: روسیه قصد دارد به ابر قدرت اقتصادی تبدیل شود و خرید طلا طی ماه های گذشته یکی از نشانه های این مساله است. روسیه 30 تن دیگر به ذخایر طلای خود افزوده است و مجموع ذخایر طلا را به بیش از 1238 تن رسانده است.

وی گفت: در حالی که روسیه و چین طی سال های گذشته ذخایر طلای خود را افزایش داده اند، آمریکا با افزایش چشمگیر بدهی های ملی روبرو شده است.

روسیه اکنون پنجمین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد. روسیه ذخایر طلا را با هدف تقویت ارزش روبل و مقابله با تحریم های غرب افزایش داده است.

بر خلاف آمریکا که با بدهی سنگین 20 هزار میلیارد دلاری روبرو است روسیه تنها 600 میلیارد دلار بدهی دارد. این رقم 30 برابر کمتر از بدهی های آمریکا است./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد