اونس طلا2347.18
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

طنز/ مصاحبه اختصاصی با پول کثیف !

در پي تكذيب مصاديق "پول كثيف" از سوي وزير كشور ... ما در به در دنبال اين پول بوديم تا مصاحبه ايي با وي انجام دهيم و نظر ايشان را نيز منعكس كنيم :




ما: سلام .

پول کثیف : سلام علیکم برادر .

ما: اخیرا" شما بد جوری سر زبان ها افتاده بودید و جستجوی جیب به جیبی راه افتاده بود که شما را پیدا کنندمیخواهیم از زبان خودتان شرح ما وقع را بشنویم .

پ . ک : بله. با درود و سلام و نثار شما ! حقیقت ماجرا این است که بنده قصد داشتم مراجعه کنم ثبت احوال بهجهت تغییر نام و نام خانوادگی خودم (چون از اساس همه دردسر ها مال همین است) و قصد داشتم نامم را به"بهروز پاک دست " تغییر بدهم . اما اشتباها" جلوی وزارت کشور پیاده شدم و بنده متوجه نبودم .

ما : یعنی در واقع ناخواسته و یک اشتباه ساده بود ؟

پ.ک : بله. صد در صد . منتهی من نمیدانم چه کسی کل ماجرا را خلاف به عرض مقام وزارت رساند و بنده ازهمان روز دچار مشکل شدم طوریکه بعدا مدارک را دادم به ثبت احوال منتهی قبول نمی کردند و هی می گفتند کهباید ببینیم تو اصلا" از کجا آمدی و تا نتیجه مذاکرات مشخص نشده اوضاع همین است ... و حتی عده ایی بندهرا وصل کردند به قاچاقچی ها و هزینه تبلیغات انتخاباتی و غیره و خلاصه پیچید ماجرا.

ما: اما وزیر کشور در چند نوبت این را اعلام کردند . بسیاری این واژه را تابحال در عرصه سیاست داخلینشنیده بودند.....

پ.ک: بنده هم نشنیده بودم . الان هم تکذیب می کنم این را ... و من ندید عرض می کنم جیب تک تک عزیزانرا هم شما بگردید توش هیچی نیست و پاک پاک است و به وزیر هم اطلاعات غلط داده شده.

ما: وزیر کشور گفته اند که بحث هشدار و مراقبت بوده و ....

پ.ک: هر چه آن خسرو کند شیرین بود . ایشان درست می گویند و البته خوشبختانه الان سوء تفاهم ها هم رفعشده و ....

ما: یعنی الان شما مشکلی ندارید و مساله تغییر شناسنامه شما هم حل شده ؟ و از اساس تکذیب می کنید؟

پ.ک: بنده هر گونه ارتباطی را با هر فردی از مسئولین و نمایندگان و غیره تکذیب می کنم و اعلام می کنم کهنام من منبعد " بهروز پاک دست " است . من به هیچ جا وارد نشدم و اصلا" من توی جیب جا نمیگیرم . هیچوقت هم به بحث انتخابات و تبلیغات آن وارد نشدم و علاقه هم به سیاست ندارم و کور شوم اگر دروغ بگویم .

ما: در پایان اگر صحبتی هست بفرمایید .

پ.ک: من فقط تشکر می کنم در این مدت از تمام کسانی که کمک کردند بالاخره واقعیت روشن بشه متشکرم .چقدر خوبه که من نام خودم رو تغییر دادم احساس می کنم زندگی دوباره ایی به من داده شده و یک فرصت دیگه بهم دادن تا من به حیات خودم ادامه بدم. از اینکه باز هم کنار تک تک عزیزان هستم سپاسگزارم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد