اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماندگاری اونس همچنان در مرز 1200 دلار

سایت طلا : قیمت جهانی طلا که روز پنج شنبه با کاهش 0.3 درصدی روبرو شده بود، امروز جمعه با رشد نسبی مواجه شده و هر اونس طلا به بالای 1200 دلار رسیده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، گمانه زنی های مطرح شده در خصوص زمان افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی به کمتر از 1199 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته جاری تاکنون با افت 0.6 درصدی روبرو شده تا برای دومین هفته متوالی روندی نزولی را تجربه کرده باشد.

سرمایه گذاران بین المللی به دقت روند آمارهای اقتصادی منتشر شده در آمریکا را دنبال می کنند تا گمانه زنی های خود نسبت به زمان افزایش نرخ بهره را اصلاح کنند. افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند تقاضای جهانی طلا را با کاهش روبرو کند.

آمارهای بخش مسکن آمریکا که روز پنج شنبه منتشر شد نشان می دهد که فعالیت های بخش مسکن آمریکا طی ماه مارس با رشدی کمتر از حد انتظارات مواجه شده است.

به نظر می رسد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال با کاهش روبرو شده ولی در سه ماه دوم رشد و رونق اقتصادی با افزایش نسبی همراه خواهد شد./م


انتهای پیام


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد