اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا پایان ژوئن به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید

سایت طلا : تحلیلگر ارشد ای ان زد بانک استرالیا پیش بینی کرد که فدرال رزرو آمریکا تا اواسط امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت طلا با افت بیشتری روبرو شود.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال زایی موجب گمانه زنی های جدیدی در خصوص نرخ بهره فدرال رزرو شده ولی ویکتور تیان پیریا تحلیلگر برجسته ای ان زد بانک استرالیا تاکید کرد که ما انتظار و پیش بینی خود نسبت به زمان افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا را تغییر نداده ایم.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: فدرال رزرو آمریکا به احتمال زیاد تا اواسط امسال نرخ بهره را برای نخستین بار در یک دهه گذشته افزایش خواهد داد.

وی در ادامه پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا تا پایان ژوئن به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید. افزایش ارزش دلار عامل اصلی افت بیشتر قیمت طلا خواهد بود.

این کارشناس اقتصادی گفت: به نظر من نوسانات مربوط به ارزش دلار طی ماه های آینده نیز مهمترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو موجب تقویت ارزش دلار و افت قیمت طلا خواهد شد.

گزارش سایت طلا حاکیست تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نشان می دهد که رشد بخش خدمات در ماه مارس به پایین ترین سطح در 3 ماه گذشته رسیده است.

گروه مالی ام کی اس سوییس نیز اعلام کرد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1210 دلار خواهد بود و سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد نیز 1225 دلار است. در صورت شکسته شدن این سطح می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تقاضای فیزیکی آسیا در شرایط کنونی تاثیر چندانی بر نوسانات قیمت طلا نخواهد داشت. از سوی دیگر برخی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که زمان دقیق افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا روشن نیست و این مساله بسیاری از سرمایه گذاران را سردرگم کرده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز گذشته با افت نسبی روبرو شد و به کمتر از 735 تن رسیده است. این رقم در روز پنج شنبه به بیش از 737 تن رسیده بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد