اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مخالفت مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا با افزایش نرخ بهره

سایت طلا : یک مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد که بانک مرکزی این کشور باید تا سال آینده برای افزایش نرخ بهره بانکی صبر کند.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، چارلز ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو تصریح کرد که بانک مرکزی آمریکا باید تا اوایل سال آینده برای افزایش نرخ بهره صبر کند و در غیر این صورت افزایش نرخ بهره در سال 2015 میلادی موجب خواهد شد تا به روند رشد و رونق اقتصادی آمریکا ضربه وارد شود.

بر اساس این گزارش وی افزود: با توجه به پایین بودن نرخ تورم و فضای نگران کننده اقتصاد جهانی، افزایش زودهنگام نرخ بهره آمریکا به ضرر رشد و رونق اقتصادی خواهد بود. افزایش نرخ بهره تا اوایل سال 2016 میلادی مناسب نخواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این مساله می تواند تاثیر زیادی بر روند تحولات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

وی گفت: حتی اگر فدرال رزرو نرخ بهره را تا سال آینده نزدیک به صفر نگه دارد، نرخ تورم تا پایان سال 2018 به هدف 2 درصدی مورد نظر نخواهد رسید.

ایوانز پیش بینی کرد که رشد اقتصادی آمریکا طی سال های آینده حدود 3 درصد خواهد بود و هر ماه حدود 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد کرد./م


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد