اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رسالت نیمه‌تمام تحول خواهان از امروز آغاز می‌شود

نیمی از اعضای گروه خواستاران تحول امروز به اتاق تهران آمده و رئیس این گروه در نشست خبری اعلام کرد: رسالت نیمه‌تمام تحول‌خواهان از امروز آغاز می‌شود.



حمید حسینی، خزانه‌دار فعلی اتاق بازرگانی تهران در نشست خبری امروز گروه «خواستاران تحول» با بیان اینکه جریان تحول در 12 سال اخیر یک حریان تاثیرگذار بوده است بیان کرد: با بررسی لیست حضور و غیاب جلسات هیات نمایندگان در دوره اخیر متوجه می‌شویم که تحول‌خواهان در این دوره فقط در 15 درصد از جلسات غیبت داشته‌اند، این در حالی است که غیبت بقیه دوستان بیش از 36 درصد کل جلسات بوده است.

وی ادامه داد: شش کمیسیون در اتاق بازرگانی توسط تحول‌خواهان مدیریت ‌شده است.

حسینی با بیان اینکه تحول‌خواهان همیشه به دنبال نیروهای جدید بوده است، اظهار کرد: اسامی تحول‌خواهان هنوز نهایی نشده است. ما لیست نامزدهای ثبت‌نام در انتخابات را بررسی و سپس لیست نهایی خواستاران تحول را اعلام می‌کنیم.

خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به بلاتکلیفی انجمن نظارت بر انتخابات گفت: نظارت حق دولت است ما می‌توانیم دولت را از اقتصاد کنار بگذاریم اما نظارت را نمی‌توان از دولت بگیریم. انجمن نظارت بر انتخابات هنوز شکل رسمی به خود نگرفته ولی حق دولت که نظارت بر انتخابات است باید اعمال شود.

محمدرضا بهزادیان، رئیس گروه خواستاران تحول نیز در این نشست اظهار کرد: موفقیت تحول‌خواهان چه در سال 81 و چه در این دوره مرهون اطلاع‌رسانی رسانه‌ها بوده است.

رئیس پیشین اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه در مجموع 12 نفر هیات رئیسه اتاق تهران و ایران فقط یک نفر گزارش روزانه می‌داد که او هم به گروه‌تحول خواهان تعلق داشت، بیان کرد: مابقی اعضای گروه خواستاران تحول در روزهای آتی برای ثبت‌نام به اتاق تهران می‌آیند.

وی در ادامه بیان کرد: اولین رئیس اتاق ایران که از بخش خصوصی آمده و تعامل خوبی با اعضای خود داشته است آقای شافعی بوده که همواره به دور از اقتدارگرایی عمل کرده است.

رئیس گروه خواستاران تحول با بیان اینکه مطمئن هستیم انتخابات بهتر از دوره‌های قبل برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر چند خواستاران تحول سکوت کرده‌اند ولی در همه انتخابات‌ها اشتباهات بسیاری رخ داده است. رسالت نیمه‌تمام تحول خواهان از امروز آغاز می‌شود.

همچنین جمشید عدالتیان، عضو دیگر هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران نیز گفت: اتاق بازرگانی باید به یک دیده بانی در سراسر کشور تبدیل شود، این در حالی است که نیروهای نخبه و جوان کشور باید رشد کرده و بخش خصوصی دولتی خاتمه یابد، بنابراین اگر بازار رقابتی شود، هر مدیر و بنگاه شایسته باقی می ماند. البته امیدواریم در سالهای پیش رو از فعالیت اتاق بازرگانی، برای ایجاد و توسعه بنگاههای اقتصادی و به ویژه در عرصه صادرات، همکاری و تلاش ماندگاری صورت گیرد.

وی افزود: وضعیت اقتصادی به گونه ای است که هر فعال اقتصادی این روزها از مسیر سختی عبور می کند، ضمن اینکه در مقابل نیز حاکمیت مسئولیت دارد و اتاق هم مشاور سه قوه است، بنابراین بسیاری افراد تصور می کنند که اتاق تنها محلی برای صدور کارت بازرگانی است.

به گفته عدالتیان، مشکلات اقتصادی آنقدر زیاد است که از دولت نمی توان توقع داشت که همه چیز را حل کند بلکه هر فعال اقتصادی وظیفه دارد که گوشه ای از کار را به عهده بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد