اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ظهور گروه جدید انتخاباتی در اتاق/ راهبرندگان این گروه؛ پدرام سلطانی و مسعود خوانساری

گروه نوپای «ائتلاف برای فردا» با برگزاری یک نشست خبری فعالیت‌های انتخاباتی خود را رسماً آغاز کرد و سپس اعضای این گروه برای ثبت‌نام حضور در انتخابات به اتاق بازرگانی تهران رفتند.



گروه «ائتلاف برای فردا» از امروز با برگزاری نشست خبری فعالیت‌های انتخاباتی خود را رسماً آغاز کرد.

در همین زمینه چهره‌هایی که در دوره هفتم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در گروه‌های دیگری نظیر پیشگامان توسعه یا مجمع فعالان توسعه بودند با حضور در این نشست خبری رسماً پیوستن خود به گروه جدید ائتلاف برای فردا را اعلام کرده‌اند. از جمله این چهره‌ها می‌توان به فاطمه مقیمی و فریال مستوفی اشاره کرد.

فاطمه مقیمی پیش از این در گروه مجمع فعالان توسعه اتاق بازرگانی و فریال مستوفی در گروه پیشگامان توسعه با هدایت مجیدرضا حریری و اسدالله عسگراولادی حضور داشتند.

همچنین افرادی نظیر حمید صالحی و مهدی پورقاضی نیز که پیش از این در گروه تحول‌خواهان اتاق بازرگانی حضور داشتند به جمع ائتلاف برای فردایی‌ها پیوسته‌اند.

گروه نوپای ائتلاف برای فردا که با سکانداری پدرام سلطانی، نائب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و مسعود خوانساری، عضو فعلی هیات نمایندگان اتاق ایران شکل‌گرفته پذیرای فعالان اقتصادی‌ای شده‌اند که پیش از این در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نبوده‌اند ولی در انجمن‌ها و اتحادیه‌ها حضور داشته‌اند. از این میان می‌توان به محمد لاهوتی، نایب‌رئیس کنفدراسیون صادرات و رضی میری، رئیس سابق کنفدراسیون صادرات اشاره کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد