اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش تقاضا در پی نگرانی های موجود در بازار به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر اقتصادی موسسه سرمایه گذاری سیندا فیوچرز تاکید کرد که افزایش تقاضای طلا در بازارهای بین المللی به خاطر نگرانی های مربوط به اوضاع یونان در کوتاه مدت به نفع قیمت طلا خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا بار دیگر به بالاترین سطح خود در 5 ماه گذشته رسیده است که علت اصلی این مساله اعلام نتایج انتخابات یونان بوده است.

بر اساس این گزارش مطابق با انتظارات و پیش بینی های اولیه حزب سیریزا با کسب 35 درصد آرا در انتخابات یونان به پیروزی رسیده است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 9.3 درصد افزایش داشته تا بخشی از کاهش شدید در دو سال گذشته را جبران کرده باشد.

"ال وی جیه" تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری سیندا فیوچرز در این باره گفت: نتیجه انتخابات یونان ، نگرانی ها در خصوص خروج این کشور از منطقه یورو را تشدید کرده است. این مساله موجب نااطمینانی زیادی در بازارهای بین المللی شده و در نتیجه افزایش تقاضای طلا را به همراه داشته است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با افزایش نسبی روبرو شده است. عامل مهم دیگر بر روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده تصمیم فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ بهره خواهد بود./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد