اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت طلا به مرز 1130دلار همزمان با نزدیکی به پایان سال میلادی

بهای طلا پس از رشد شدید بهای طلا برای دومین بار باکاهش توام بود و امروز هراونس طلا با20 دلار کاهش به محدوده 1130 دلار بازگشت

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو در پی افزایش ارزش دلار در بازار امریکا قیمت طلا بار دیگر با کاهش رو به رو شد و به مرز 1130 دلار در هر انس رسید. بعد از گزارش دولت آمریکا در روز جمعه و تصمیم سرمایه گذاران به فروش طلا برای دریافت سود خود قبل از پایان سال میلادی روند قیمت در بازار جهانی بر خلاف انتظار سیر نزولی به خود گرفته است.
یوگن واینبرگ ، تحلیلگر Commerzbank اظهار نموده : قیمت طلا نسبت به بهبود ارزش دلار آمریکا آسیب پذیر شده است.و باید دلار در روزهای آینده تقویت شود. این امر می تواند به نگه داشتن قیمت طلا در سطوح فعلی کمک کند ، زیرا یکی از مهم ترین دلائل برای خرید طلا ، دوری کردن سرمایه گذاران و معامله گران از کاهش ارزش دلار است .

این گزارش حاکیست که قیمت طلا با 1.8 درصد کاهش دوباره برای تحویل در فوریه سال بعد در بازار نیویورک با قیمت 1129.95 دلار در هر اونس معامله شد. و این پایین ترین سطح قیمت در چند هفته گذشته است . از طرفی تقویت دلار در برابر یورو ، طی دو روز گذشته احساس خطری را برای سرمایه گذاران در مورد خرید طلا در پی داشته و این امر ناشی از تمایل بانک فدرال برای پایین تر نگه داشتن نرخ بهره بوده است

در گزارش بعدی آمده است ، از طرفی بانک مرکزی کره جنوبی که یکی از بزرگترین ذخایر طلا را در خود جای دارد برخلاف دیگر کشورها از سیاست ذخیره طلای اضافی استقبال نکرد و به گفته رئیس رزوربانک در بخش مدیریت ، روند بانک کره به دنبال ذخیره طلا نمی باشد و به مانند کشورهایی مانند هند قصد خرید را نداریم .
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد