اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت طلا به 1190 دلار بهترین فرصت برای خرید است

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بیزینس لاین بر این باورند که بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی کاهش قیمت به 1190 دلار در هر اونس خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، پس از اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی نسبت به این مساله اطمینان حاصل کرده اند که نرخ بهره آمریکا حداقل در ماه های نخست سال آینده افزایش نخواهد یافت.

بر اساس این گزارش بازارهای بین المللی متقاعد شده است که نرخ بهره آمریکا احتمالا ژوئن آینده افزایش خواهد یافت و اکثر کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که فدرال رزرو از ژوئن آینده سیاست های پولی را به حالت عادی بازمی گرداند.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی علاوه بر نرخ بهره آمریکا وضعیت تقاضای فیزیکی چین و هند نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت. اقدامات احتمالی روسیه برای تثبیت ارزش روبل نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد.

کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران توصیه می کنند که بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی رسیدن قیمت این فلز زرد به سطح 1190 دلاری خواهد بود.
اگر سطح حمایتی 1190 دلاری در کوتاه مدت شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1177 دلار خواهد رسید.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1240 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به بیش از 1255 و 1270 دلار خواهد رسید./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد