اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا پس از نشست فدرال رزرو آمریکا

سایت طلا : قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا مبنی بر صبر کردن برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده پس از افت نسبی با روندی صعودی روبرو شده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تصمیم گرفت تا رویکرد صبور بودن در خصوص افزایش نرخ بهره را در پیش بگیرد که این مساله موجب تقویت قیمت طلا در بازارهای بین المللی شده است.

بر اساس این گزارش جانت یلن رئیس فدرال رزرو تاکید کرد که بعید است نرخ بهره آمریکا طی نشست های آینده فدرال رزرو با افزایش روبرو شود.

افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا شود.

"مارک تو" تحلیلگر اقتصادی موسسه وینگ فونگ تاکید کرد که بیانیه فدرال رزرو نشان می دهد که هیچ افزایش سریعی در نرخ بهره وجود ندارد. به نظر من قیمت طلا می تواند در شرایط کنونی بین 1180 تا 1200 دلار تثبیت شود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.8 درصد افزایش به بیش از 1198 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به کمتر از 1183 دلار رسید که این پایین ترین رقم از اول دسامبر بوده است.

وی پیش بینی کرد که فدرال رزرو تا ژوئن آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد و در این صورت قیمت طلا به کمتر از 1130 دلار خواهد رسید./م



انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد