اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1196 تا 1208 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت طلا پیش از اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا بین 1196 تا 1208 دلار در نوسان خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1196 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا 1192 دلار نیز کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1208 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به بیش از 1211 دلار خواهد رسید.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا در کوتاه مدت داشته باشد. البته توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران این است که برای سرمایه گذاری در بازار طلا منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا باشند که قرار است جانت یلن روز چهارشنبه آن را اعلام کند.

در صورتی که نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا نشانگر افزایش احتمالی نرخ بهره طی ماه های آینده باشد به احتمال زیاد ارزش دلار با افزایش و قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد