اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

1200 دلار سطح مهمی برای تحولات قیمت طلا تا پایان سال است

سایت طلا : تحلیلگر برجسته بازار طلا تاکید کرد که سطح 1200 دلار برای هر اونس قیمت تعیین کننده و مهمی برای نوسانات قیمت طلا تا پایان سال 2014 خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ گلوبال، "فرانک لش" تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری فیوچرپاس تصریح کرد که کاهش نرخ بهره در چین بزرگترین مصرف کننده طلای جهان می تواند موجب افزایش تقاضا و تقویت قیمت طلا تا پایان امسال شود.

بر اساس این گزارش وی افزود: البته افزایش ارزش دلار همچنان مانع بزرگی برای افزایش قیمت طلا به شمار می رود. تا زمانی که روند صعودی ارزش دلار ادامه داشته باشد قیمت طلا نمی تواند با افزایش چندانی روبرو شود.

این کارشناس اقتصادی بر این باور است که افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی موقتی و زودگذر خواهد بود. برگزاری همه پرسی ذخایر طلای سوییس نیز تاثیر موقتی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. این همه پرسی 30 نوامبر یعنی شش روز دیگر برگزار می شود.

آدام باتون سردبیر و تحلیلگر سایت فارکس لایو نیز تاکید کرد که به نظر من برگزاری همه پرسی سوییس موجب تغییراتی کوتاه مدت در بازار طلا خواهد شد و فرصت خوبی را برای خرید و فروش فراهم خواهد کرد./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد