اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر

سایت طلا: همزمان با هفته بسیج، حوزه بسیج اصناف شهید صفار هرندی (پایگاه بسیج اتحادیه طلا و جواهر تهران) میزبان مراسمی با حضور بسیجیان اصناف، و فعالان بازار بود.


به گزارش سایت طلا، در هفته گرامی داشت بسیج، مراسمی روز گذشته با حضور"حجه الاسلام گواهی" نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد(ص)، "سرهنگ خسروی" فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ، "حاج حمید پویا" فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی، "حاج سید تقی حسینی" فرمانده پایگاه صنف طلا و جواهر، بسیجیان صنوف مختلف و امنای بازار طلای تهران، در اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، ضمن گرامی داشت این هفته بسیج را تبلور حرکت و سازندگی کشور در همه عرصه ها معرفی کرد.

وی ضمن بیان خدمات بی منت بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب فرهنگ بسیجی را یک الگو برای همه اقشار مختلف دانست، و یاد و خاطر شهدای گرانقدر بسیج را گرامی داشت.

جواد خسروی فرمانده بسیج اصناف تهران نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و آغاز ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) و گرامی داشت هفته بسیج، از برگزاری مراسم هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر و همچنین فعالیت های حوزه بسیج شهید صفار هرندی اصناف و پایگاه بسیج صنف طلا و جواهر تشکر کرد.

وی درایت و خلاقیت هیئت مدیره صنف طلا و جواهر را برای رشد صنف طلا و جواهر مهم ارزیابی کرد و افزود: گره های این صنف باید توسط خود اعضاء باز شود و عیار صنف طلا در همه مقاطع 24 بوده است.

فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ با اشاره به دومین تجمع بزرگ اصناف و بازار و بسیجیان عاشورایی در صبح سه شنبه در امامزاده صالح تهران، از عزیمت سه هزار نفر از بسیجیان و خانواده اصناف به کربلا در ایام اربعین خبر داد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران هم در این مراسم، سخنان مقام معظم رهبری را راهگشای مشکلات برشمرد و تصریح کرد: طبق فرمایشات معظم له باید همه تفکرمان، رفتارمان، عملمان، دانشگاهمان همه وهمه بسیجی باشد، و ما هم برای رشد این صنف باید یک کار بسیجی انجام دهیم.

گفتنی است درابتدای این مراسم حضار از آوای ملکوتی قاری بین المللی و نفر نخست مسابقات جهانی تهران "جعفر فردی" بهره بردند و در ادامه این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج عباس تقی زاده، در سوگ اباعبد الله الحسین(ع) و غم اهل بیت(ع) به نوحه سرایی پرداخت.

در انتهای این مراسم نیز " غلامرضا رضایی"، "فضل الله کامرانی" و "ولی الله کشاورز" از طرف فرماندهی حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی (حاج حمید پویا) به عنوان بسیجی نمونه معرفی شدند و با اهداء لوح تقدیر، مورد قدردانی قرار گرفتند./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد