اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اختلاف ساختاری اقتصادهای بزرگ جهان موجب تقویت ارزش دلار و افت قیمت طلا می شود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه یونگان فیوچرز تاکید کرد که با توجه به اختلاف ساختاری موجود به وضعیت اقتصادی آمریکا با منطقه یورو و ژاپن روند صعودی ارزش دلار ادامه خواهد یافت و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ ، قیمت طلا برای دومین سال متوالی از سال 2000 تاکنون در حال کاهش مجدد است. قیمت طلا سال گذشته بیش از 28 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و روند نزولی قیمت طلا در ماه های اخیر داشته است. به اعتقاد برخی کارشناسان فدرال رزرو طی سال آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

برپایه گزارش سایت طلا، فدرال رزرو از سال 2008 تاکنون نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشته و میلیاردها دلار نقدینگی به اقتصاد ترزیق کرده است.

یانگ ژی تحلیلگر ارشد موسسه یونگان فیوچرز تاکید کرد که اختلافات موجود بین ساختارهای اقتصادی آمریکا، اروپا و ژاپن موجب شده است تا این کشورها سیاست های پولی متفاوتی را اتخاذ کنند و این مساله در نهایت منجر به افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شده است.

وی افزود: قیمت طلا تحت تاثیر افت شدید قیمت جهانی نفت نیز قرار داشته و با کاهش نسبی روبرو شده است. انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد