اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی ۱۷ ماده از پیش‌نویس قانون مالیات ارزش افزوده/ تشکیل کمیته تخصصی ۵ نفره

مشاور مالیاتی جامعه اسلامی اصناف و بازار از بررسی ۱۷ ماده از پیش نویس قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.




محمدرضا جعفریان با اشاره به بررسی پیش‌نویس قانون مالیات بر ارزش افزوده در معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد اظهار داشت: در حال حاضر 17 ماده از این قانون دائمی بررسی و قرار شد کمیته تخصصی متشکل از نمایندگان معاونت اقتصادی، بخش خصوصی، گمرک و شهرداری تشکیل تا مباحث به صورت تخصصی مطرح شود.

مشاور مالیاتی جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه این کمیته تخصصی در خصوص پیشنهادات و دیدگاه‌ها و بررسی آنها تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: این کمیته به شفاف شدن موضوعات قطعاً کمک می‌کند و اولین جلسه آن برگزار شده که بخش خصوصی در آن حضور نداشته و به همین علت درخواست کرده‌ایم که از نماینده اصناف نیز در این کمیته حضور داشته باشند.

به گفته جعفریان کارگروه مشورتی، بررسی پیش‌نویس قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده، حداقل در هفته دو بار جلسه برگزار می‌کند.

نماینده اصناف و بازار با اشاره به تمدید توافقنامه شهریورماه اصناف با سازمان امور مالیاتی بیان داشت: کسانی که برای سال 92 به منظور نصب دستگاه های سخت‌افزار یا نرم‌افزار حسابداری فراخوان شده بودند تا 30 مهرماه سال جاری فرصت دارند از طریق طرح جامع مالیاتی اقدام کنند.

وی افزود: همچنین براساس ماده 52 قانون بودجه سال 92 مقرر شده بود مؤدیان فراخوان‌شده تا 20 مهرماه امسال نسبت به تکمیل نمودن دریافت کد اقتصادی اقدام کنند، در غیر این صورت از بخشودگی مالیاتی محروم می‌شوند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد