اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار کارشناسان اقتصادی نسبت به خطر سقوط قیمت طلا به 1000 دلار

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی با بررسی تحولات قیمت طلا در ماه های گذشته به خصوص افت شدید قیمت در سال 2013 میلادی هشدار می دهند که احتمال کاهش شدید قیمت این فلز زرد به 1000 دلار در هر اونس وجود دارد.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، تحلیلگرانی که الگوهای گذشته قیمت طلا را به دقت مورد بررسی قرار داده اند بر این باورند که مسیر آینده قیمت طلا می تواند به شدت نزولی بوده و در صورتی که سطح حمایتی 1180 دلاری شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال فیبوناچی نیز نشان می دهد که احتمال افت شدید قیمت طلا به 1150 دلار وجود دارد.

نیکول الیوت تحلیلگر ارشد فارکس تریدینگ تاکید کرد که قیمت طلا در دو سال اخیر تحت فشار شدیدی قرار داشته است. ادامه این فشارها می تواند قیمت طلا را طی سال آینده 3 رقمی کند.

گری کلایا رئیس موسسه سرمایه گذاری ردتاور نیز تاکید کرد: سطح حمایتی اولیه برای طلا 1180 دلار و سپس 1100 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطوح حمایتی قیمت این فلز زرد به زودی به 1000 دلار خواهد رسید.

اکسل رودولف تحلیلگر کامرزبانک آلمان نیز تاکید کرد که قیمت طلا احتمالا پیش از پایان سال 2014 میلادی به کمتر از 1190 تا 1180 دلار خواهد رسید و این رقم طی سال آینده به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد