اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل کارشناسان از نتایج احتمالی نشست فدرال رزرو

سایت طلا : نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در حالی روز چهارشنبه به کار خود پایان خواهد داد که کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی گمانه زنی های مختلفی را در خصوص نتایج این نشست مطرح کرده اند.



به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، اقتصاددانان بر این باورند که فدرال رزرو در این نشست بار دیگر 10 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش خواهد داد که این مساله موجب افزایش بیشتر ارزش دلار خواهد شد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی معتقدند که برنامه محرک پولی فدرال رزرو در ماه اکتبر به طور کامل متوقف خواهد شد. تحلیلگران موسسه نومورا تاکید کردند که با توجه به انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا انتظار داریم که فدرال رزرو در ماه اکتبر برنامه محرک پولی را متوقف کند.

به اعتقاد تحلیلگران نشست دو روزه فدرال رزرو تاثیر مهمی در تصمیمات آتی مقام های این بانک برای افزایش نرخ بهره در ماه های آینده خواهد داشت. فعالان بازار طلا نیز به دقت سیاست های فدرال رزرو به خصوص در زمینه نرخ بهره را زیر نظر دارند.

تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا تا 6 ماه آینده نرخ بهره را به صورت تدریجی افزایش خواهد داد. آمارهای مربوط به بهبود وضعیت اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو به احتمال زیادی نرخ بهره را در سه ماه دوم 2015 میلادی افزایش خواهد داد.

کوین لوگان تحلیلگر ارشد موسسه اچ اس بی سی نیز تاکید کرد: من فکر می کنم فدرال رزرو در پایان نشست روز چهارشنبه خود راهبرد جدیدی را اعلام خواهد کرد. فدرال رزرو باید تصمیم مهمی را در خصوص افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده اتخاذ کند.

اکثر کارشناسان بر این باورند که فدرال رزرو در نخستین گام بهتر است نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش دهد./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد