اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تنشهای سیاسی بیشترین نقش را در افزایش قیمت طلا دارد

سایت طلا : در حالی که قیمت طلا امروز پنج شنبه برای سومین روز متوالی با افزایش روبرو شده کارشناسان اقتصادی بر این باورند که تشدید تنش های سیاسی بین المللی مهمترین نقش را در این مساله داشته است.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ؛ آمریکا بار دیگر روسیه را به دخالت در درگیری های شرق اوکراین متهم کرده است. جن پساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز تاکید کرد: درگیری های شرق اوکراین در حال گسترش به مناطق آرام است.

بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار در برابر 10 ارز معتبر بین المللی امروز با کاهش 0.1 درصدی روبرو شده است. این شاخص روز گذشته نیز بیش از 0.3 درصد کاهش یافته بود.

"لیو ژو" تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری کاپیتال فیوچرز تاکید کرد: سرمایه گذاران بین المللی همچنان تنش ها و درگیری های اوکراین را زیر نظر دارند. تنش های سیاسی بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای فیزیکی طلا داشته است.

قیمت هر اونس نقره نیز امروز با افزایش 0.3 درصدی روبرو شده و به بیش از 19.52 دلار رسیده است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون تحت تاثیر تنش های سیاسی به خصوص در اوکراین و خاور میانه با افزایش حدود 7 درصدی روبرو شده است./م

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد