اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمارهای ضعیف مسکن در آمریکا بهای طلا را افزایش می دهد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ اعلام کردند: آمارهای ناامید کننده در خصوص عملکرد ضعیف بهش مسکن آمریکا همراه با تشدید نگرانی ها نسبت به تنش های بین المللی به خصوص در اوکراین و خاورمیانه به نفع قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد بود.




به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ؛ تحلیلگران اقتصادی معتقدند عملکرد ضعیف بخش مسکن آمریکا طی ماه های اخیر تاثیر زیادی بر نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور خواهد داشت و این مساله موجب افزایش تقاضای جهانی طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش بخش مسکن آمریکا نقش مهمی در فعالیتهای اقتصادی دارد و پارامتر مهم تعیین کننده ای در روشن کردن وضعیت اقتصادی این کشور ایفا می کند. نامساعد بودن وضعیت بخش مسکن می تواند فدرال رزرو آمریکا را نیز برای افزایش نرخ بهره با تردیدهای بیشتری روبرو کند.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی تنش های سیاسی بین المللی به خصوص تشدید اوضاع اوکراین و بحران روسیه با غرب و همچنین اوضاع نوار غزه نیز می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تاکید کرده است که این رژیم باید خود را برای جنگی طولانی در نوار غزه آماده کند. این اظهارات امیدواری های بین المللی برای برقراری آتش بس در این منطقه را کاهش داده است.

میزان فروش مسکن در آمریکا با افت 1.1 درصدی روبرو شده است که این مساله کاهش ارزش دلار را در پی داشته است./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد