اونس طلا2156.59
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

کمبود نیروی متخصص در معادن موجب افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد

سایت طلا : موسسه مالی اچ اس بی سی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: کمبود نیروی متخصص و آموزش دیده در صنعت معدن جهان طی سالهای آینده موجب کاهش تولید و عرضه و در نتیجه افزایش قیمت طلا خواهد شد.




به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز؛ موسسه مالی اچ اس بی سی افزود: صنعت معدن جهان طی سالهای اخیر با کمبود چشمگیر نیروهای متخصص و ماهر آموزش دیده روبرو شده و این مساله می تواند موجب کاهش شدید تولید و عرضه جهانی طلا و افزایش قیمت این فلز گرانبها شود.

بر اساس این گزارش این موسسه مالی در ادامه تاکید کرد: تولید طلا طی سالهای گذشته مطابق با افزایش قیمت ها با رشد متناسبی روبرو نشده و علت اصلی این مساله کمبود نیروهای ماهر آموزش دیده بوده است.

این گزارش افزود: تعداد زیادی از نیروهای ماهر بخش معدن جهان نیز طی ده سال آینده بازنشسته خواهند شد و این مساله به کمبود نیروی کار ماهر و متخصص در این بخش دامن خواهد زد. سالهای سال طول خواهد کشید تا افراد ماهر و متخصصی از کالج های دانشگاهی فارغ التحصیل شده و جذب صنایع معدنی جهان شوند.

کاهش تولید و عرضه طلا طی سالهای آینده تاثیر زیادی بر تصمیم سرمایه گذاران بین المللی برای خرید این فلز زرد و گرانبها خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد