اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعمال تحریمهای غرب علیه روسیه به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی گلدسیک بر این باورند که اعمال تحریمهای اقتصادی و تجاری جدید غرب علیه روسیه طی روزهای آینده می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلدسیک؛ کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی اعلام کردند: اگر اتحادیه اروپا و آمریکا طی روزهای آینده تحریمهای اقتصادی جدیدی را علیه روسیه وضع کنند این مساله به ضرر شاخص سهام در بازارهای بورس خواهد بود و موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش پس از سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین فشارهای غرب بر روسیه به شدت افزایش یافته است.
ادامه تنش های خاور میانه به خصوص حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنگ داخلی در سوریه نیز می تواند تقاضا برای طلا در بازارهای جهانی را به شدت افزایش دهد.

اتحادیه اروپا قصد دارد به زودی تحریمهای جدیدی را علیه روسیه اعلام کند. آمریکا نیز تهدید کرده است که در صورت عدم تغییر مواضع روسیه در بحران اوکراین مسکو را با تحریمهای بیشتری مجازات خواهد کرد.

به نظر می رسد تحریمهای جدید غرب علیه روسیه عامل اصلی بی ثباتی بازارهای مالی جهان در روزهای آینده خواهد بود. انتشار گزارش مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در روزهای آینده نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

کاهش 2.9 درصدی رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال نگرانی های زیادی را نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور ایجاد کرده است.

برخی کارشناسان بر این باورند که شرایط کنونی بهترین فرصت برای خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار است./م


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد