اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا به مرز 1312 دلار رسید

سایت طلا : قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه تحت تاثیر تشدید تنش های بین المللی به خصوص در اوکراین و نوار غزه قرار گرفته و به مرز 1312 دلار در هر اونس رسیده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز؛ ادامه تنش های بین المللی در اوکراین و نوار غزه موجب شد تا تقاضای فیزیکی برای خرید طلا همچنان تقویت شود و این مساله قیمت طلا را بدون تغییر چندانی نسبت به روز گذشته در مرز 1312 دلار در هر اونس تثبیت کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا روز گذشته با افزایش 0.6 درصدی روبرو شده بود ولی نتوانست روند صعودی خود را حفظ کند. شاخص سهام آسیا نیز در نخستین ساعات مبادلات امروز با افزایش روبرو شد ولی نگرانی نسبت به اوضاع اوکراین و غزه و همچنین افزایش ارزش دلار مانع از رشد چشمگیر شاخص سهام آسیا شده است.

موسسه مبادلات فلزات گرانبهای ام کی اس سوییس نیز اعلام کرد: نگرانی در شرق اروپا و خاور میانه تاثیر زیادی بر جلوگیری از کاهش قیمت طلا داشته است. سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1310 دلار خواهد بود و سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد نیز 1325 تا 1326 دلار است.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 500 نفر به شهادت رسیده اند.
در اوکراین نیز تنش ها پس از سقوط هواپیمای مسافربری مالزی به شدت افزایش یافته است. آمریکا و قدرت های غربی روسیه را به نقش داشتن در این حادثه غم انگیز متهم کرده اند ولی مسکو ضمن رد این اتهامات انگشت اتهام را به سوی ارتش اوکراین نشانه رفته است./م


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد