اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سطح حمایتی قیمت طلا 1293 دلار خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ اعلام کردند سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی و در کوتاه مدت 1293 دلار خواهد بود.


به گزرش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ؛ تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که اگر سطح حمایتی 1293 دلاری قیمت طلا شکسته شود این فلز زرد با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در این شرایط 1325 دلار است و اگر این سطح شکسته شود مسیر لازم برای افزایش بیشتر قیمت طلا فراهم خواهد شد.

سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران تحولات اخیر اوکراین و سقوط هواپیمای مالزی در شرق این کشور هستند. آمریکا و کشورهای غربی استقلال طلبان مورد حمایت روسیه را عامل اصلی این فاجعه می دانند و خواستار توضیح مسکو در این خصوص شده اند ولی مقام های روسیه به شدت این اتهامات را رد کرده اند.

جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز روز گذشته تاکید کرد: شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد روسیه در سرنگون شدن این هواپیمای مسافربری دست داشته است.

قرار است شورای امنیت سازمان ملل امروز دوشنبه در خصوص حادثه سقوط هواپیما قطعنامه ای را به رای بگذارد که روشن شدن نتیجه این رای گیری تاثیر زیادی بر تحولات بازارهای جهانی خواهد داشت.

ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز تاثیر زیادی بر تحولات قیمت طلا و سایر کالاها داشته است.
علی رغم تلفات سنگین ارتش اسرائیل در نوار غزه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بر ادامه حملات به نوار غزه و گسترش این عملیات تاکید کرده است./م



انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد