اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم رشد قیمت طلا و ارز در بازار

سایت طلا: بهای طلا و سکه امروز در حالی افزایش یافت که قیمت دلار همچنان بر مسیر صعودی قرار گرفته و گویا قصد پیاده شدن از این مرکب را ندارد.



به گزارش سایت طلا، بازار امروز در واپسین ساعات کاری خود همزمان با رشد بهای جهانی طلا و دلار با افزایش قیمتها مواجه شد، بطوریکه هر قطعه سکه بهار آزادی در آستانه یک میلیون تومان قرار گرفت.

براساس این گزارش، رشد 76 تومانی بهای دلار در بازار ارز، امروز همه فعالین بازار را شوکه کرد، بطوریکه هر دلار در بالاترین سطح به 3314 تومان رسید، ولی در ادامه روز این ارز سرکش در بهای 3273 تومان آرام گرفت تا پرونده قیمتی این روز را با 35 تومان رشد ببندد.

برهمین اساس، رشد قیمتهای امروز هر قطعه سکه بهار آزادی را تا 998 هزار تومان بالا برد، ولی در آخر بازار این سکه های طلایی روی بهای 991 هزار تومان تثبیت شد.
نیم سکه نیز در بازار امروز بارشد 4 هزار تومان 535 هزار تومان، و ربع سکه و سکه گرمی نیز هرکدام با افزایش 5 هزار تومان 318 و 205 هزار تومان معامله شدند.

برپایه این گزارش، هر گرم طلای 18 عیار امروز رشدی 1000 تومانی را تجربه کرد، و در بازار به بهای 101 هزار و 600 تومان به فروش رسید، و هر مثقال طلای 17 عیار با افزایش 4 هزار تومانی 440 هزار و 500 تومان معامله شد.

گفتنی است، امروز اونس طلا در ابتدای روز تا 1293 دلار افزایش یافت ولی تا سطح 1283 دلار پایین آمد تا به همراه دلار مقداری از رشد قیمتهای امروز بکاهد.

افزایش قیمهای امروز در حالی صورت گرفت که بازار به سخنان دولتمردان، در آستانه فار دوم هدفمندی یارانه ها بسیار حساس شده، و روند آرام و کنترل شده صعودی بازار، و رشد پله پله ای آن احتمال نظارت بیشتر دولت بر این مقطع اقتصادی را افزایش داده است./ج

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد