اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی صندوقهای پوشش ریسک از روند نزولی قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری نشان می دهد که قیمت طلا به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، این برای چهارمین هفته متوالی است که صندوق های پوشش ریسک جهان کاهش قیمت طلا را پیش بینی کرده اند که این مساله در یک سال گذشته بی سابقه بوده است.

بر اساس این گزارش افزایش رشد اقتصادی آمریکا و افزایش ارزش دلار موجب شده تا سرمایه گذاران زیادی اقدام به خروج سرمایه های خود از بازار طلا کنند و این مساله تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

قیمت طلا نسبت به رکورد 1392 دلاری اواسط مارس پس از بحران اوکراین بیش از 7.1 درصد کاهش داشته است.کاهش تعداد بیکاران آمریکایی و افزایش تولیدات صنعتی این کشور تاثیر زیادی بر بهبود وضعیت اقتصادی داشته است.

فرانسیس هودسون استراتژیست ارشد بازار طلا تاکید کرد، در چنین شرایطی خیلی سخت است که قیمت طلا بتواند روند صعودی خود را ادامه دهد. پایین بودن نرخ تورم آمریکا نیز عامل مهمی در روند نزولی قیمت طلا بوده است.

قیمت طلا در سه ماه نخست امسال تحت تاثیر بحران سیاسی اوکراین و تشدید تنش در روابط روسیه و غرب با رشد 6.8 درصدی روبرو شده است./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد