اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عید تا عید با واگذاری واحدهای شهر رویایی پدیده

سایت طلا: همزمان با فرا رسیدن عید فطر واگذاری واحدهای تجاری و اقامتی در حال احداث پدیده به مدت 40 روز تا سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام برگزار می شود.



به گزارش سایت طلا شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز همزمان با عید سعید فطر واگذاری واحدهای این شهرک توریستی را با تسهیلات و امکانات ویژه انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، عملیات احداث شهر رویایی پدیده در زمینی به مساحت 50 هکتار با زیر بنایی بیش از یک میلیون و 110 هزار متر مربع در خرداد ماه سال جاری در مرکز شهر شاندیز و در مجاورت مشهد مقدس آغاز بکار کرد.

این پروژه دارای 8 کاربری با زمانبری 888 روز و به تبرک جستن از هشتمین امام شیعیان جهان، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام می باشد که با تلاش بی وقفه و به صورت شبانه روزی در دست اجراست.

1*احداث مجتمع بزرگ فرهنگی: وجود یک مجتمع بزرگ چند منظوره فرهنگی در مجاورت مکعب بزرگ به حجم و گونه کعبه فضای این شهر رویایی را سرشار از معنویت و روحانیت می سازد.
زیبایی بصری این سازه مکعب شکل و نمادین، از جمله نمادهای چشم انداز و ماندگار و جلوه پایدار این پروژه بین المللی می باشد.

2*نمایشگاه دائمی گل و گیاه و باغ گل: به منظور ارتقاء دانش زیست محیطی و آموزش روشهای علمی حفاظت از محیط زیست برای همه اقشار رودخانه ها وبهره مندی از زیبایی های طبیعت، باغ گل این شهر رویایی با زیر بنایی بالغ بر 3 هزار متر مربع در حال احداث است.

3*هتل 5 ستاره: این هتل مجلل با رعایت آخرین استانداردهای بین المللی دارای 637 اتاق و سوئیت زیبا به سبک معماری منحصر به فرد 39 طبقه با ارتفاع بیش از 225 متر در حال احداث می باشد.
حجم هندسی این پروژه نماد عدد 8 به پاس امام هشتم علیه السلام است. یکی از دو بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم هتل 5 ستاره، متعارف و بال دیگر آن در قالب مجتمع سرویسهای بلند مرتبه خدمات هتل 5 ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت ها ارایه می نماید.

4*مجتمع مسکونی: این مجتمع در 6 بلوک، مشتمل بر آپارتمان و سوئیت های مجهز و کاملا مبله احداث خواهد شد.
صاحبان این واحدهای آپارتمان می توانند در زمان عدم بهره برداری شخصی اجاره واگذاری آن را همانند دیگر واحدهای هتل 5 ستاره به مدیرت هتل صادر نموده و از درآمد حاصله استفاده نمایند.

5*شهربازی سر پوشیده: این محل با زیر بنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع با استفاده از بازی ها و سرگرمی های کاملا پیشرفته و دیجیتالی سه بعدی و چهار بعدی تجهیز خواهد شد.

6*مجموعه تفریحی پارک آبی: پارک آبی با الهام از مفاهیم پیوند دریا امواج و ماهی با زیر بنایی بالغ بر 53 هزار متر مربع یک جاذبه بی بدیل در شهر رویایی خواهد بود.
این مرکز با 2 بخش مجزا مخصوص آقایان و خانم ها، ظرفیت پذیرایی روزانه 3 هزار میهمان را به طور مجزا داراست.

7*مرکز بزرگ خرید: این مرکز جذاب ترین و بزرگ ترین بخش از شهر دریایی پدیده است. وجود ورودی های متعدد و بهره مندی از 4طبقه همکف و هم راستا در نوع خود کم نظیر است.
مرکز بزرگ خرید پدیده بیش از 1600 فروشگاه ظرفیت داشته و گنجایش بیش از 3700 خودرو پیش بینی شده است.

8*مجتمع اداری: یکی از نیازهای شهر دریایی پدیده مجموعه ای است که به محل کار و مدیریت بنگاههای اقتصادی در مقیاس ملی و بین المللی اختصاص خواهد یافت.
این مجموعه با 32 هزار متر مربع دارای 2 بلوک در 7 طبقه می باشد که در هر طبقه 12 دفتر اداری پیش بینی شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر ازشرایط و نحوه واگذاری این شهر رویایی، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام، با شماره تلفن 2930-021 تماس حاصل فرمائید.




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد