اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
4

قیمت طلا همچنان تحت تاثیر دلار آمریکا قرار دارد

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت طلا امروز سه شنبه برای سومین روز متوالی با کاهش روبرو شده که علت اصلی این مساله تقویت ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی بوده است.

بر اساس این گزارش در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو هستند، ارزش دلار آمریکا که پیش از این به پایین ترین سطح در 3 سال اخیر رسیده بود، با افزایش نسبی همراه شده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1343 دلار رسیده است. شاخص ارزش دلار با 0.2 درصد افزایش به 89.29 واحد رسیده است.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز امروز با کاهش روبرو شده است. متن مذاکرات نشست 30 و 31 ژانویه فدرال رزرو آمریکا قرار است چهارشنبه منتشر شود. این گزارش می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده را روشن کند.

قیمت جهانی نفت نیز امروز به بالاترین سطح خود در 2 هفته اخیر رسیده است. تشدید تنش ها در خاورمیانه پس از تهدیدات جدید نخست وزیر اسرائیل علیه ایران تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی نفت داشته است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو طی ساعات آینده تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا و نوسانات نرخ ارز داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد