اونس طلا2343.56
مظنه15,275,000
18 گرم3,526,200
ارزش سکه34,414,575
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
گزارش آگهی / راه کارهای مدرن؛

چگونه در بازار طلا و جواهر حضوری موفق داشته باشیم

دنیای امروز دنیای دیده شدن است هر کس دیده نشود محو می شود و دریای توانایی هم که باشد باید به چشم بیاید و به مخاطب فرصت دیدن ارزشهای خود را بدهد. پس حال که در قرن 21 ، قرن تکنولوژی و گستردگی اطلاعات و تنوع هنرمندان و آثارشان هستیم ، چگونه دیده شدن بیش از پیش اهمیت پیدا میکند ، این مهم فرصتی به صاحبین اثر میدهد که خود را در کنار رقبا متمایز نشان دهند و گوی سبقت را از حریفان بربایند.

این دوره که برای فعالان هنر صنعت طلا و جواهر تدارک دیده شده با نگاهی جامع به این جریان در سطح جهان و نیاز هنرمندان و فعالان این عرصه در کشور برنامه ریزی و ارائه خواهد شد .

متاسفانه شاهد آن هستیم که عموماً بعد از چرخه ی تولید که مفصلاً در کورس های مختلف آموزشی و کارگاهی بدان پرداخته شده ، چرخه ی عرضه ی محصول یا همان اثر که مهمترین حلقه در جلب نظر مخاطب می باشد با سهمی ناچیز در آموزش و توانمندی فعالان صنف مواجه است.

حل آنکه دیگر وقت انتظار کشیدن درب مغازه و امید به جذب مخاطبان کم انگیزه به خرید سر آمده چرا که در آسودگی همین مغازه دارها ، مخاطبان بالقوه در نزدیک ترین فضاهای شخصی شان در حال تعامل با همکارانی هستند که قدری جلوتر روشهای نوین اغوا گری و فروش را به کار بسته اند و تمام سهم ذهنی مخاطب را در اختیار گرفته و تسخیر کرده اند.

لذا "دوشس" قصد دارد با بیان راهکارها و واکاری نیازهای لازم برای توضیح توانمندی جذب هرچه بیشتر مخاطب و بازار هدف برگ برنده ی چرخه پس از تولید یا همان چرخه عرضه را برای هنرمندان و فعالان صنف به ارمغان آورد .

این دوره برای جامعه ی طراحان طلا و جواهر ( ایده پردازی- دستی- کامپیوتری) و تولید کنندگان و عرضه کنندگان مفید خواهد بود.

در این دوره به این سوالات پاسخ می دهیم:

-برند چیست و چطور میتوان جای خود را در بازار پیدا کنیم؟
-چگونه مخاطب خود را شناسایی ، جلب نظر و ماندگار سازیم؟
-روش های ارائه آثار با حفظ ویژگی ها و تاثیرگذاری حداکثری چیست؟
-امروز از کجا باید شروع کرد؟

"دوشس" در حوزه برندسازی ، کمک به شناخت بازار برای اعضاء صنف طلا و جواهر ، و کلیه خدمات مربوطه متشکل از عکاسی و تصویر برداری حرفه ای از جواهرات – برگزاری همایش و ایونت های تخصصی در این حوزه و تشکیل و نگهداری جامعه ای از دوستداران توانمند طلا و جواهر (مصرف کنندگان) را گردآوری کرده است.

* دومين دوره ي اين وركشاپ در تاريخ پنجشنبه ٢٦ بهمن ماه برگزار خواهد شد، براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام با شماره تماس هاي ٦٦٤٣٠٠٦٧ و ٦٦٩٣٦٧٣٩ تماس بگيريد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد