اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:23.24

حباب بیت کوین هنوز به طور کامل از بین نرفته است

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که پس از کاهش 30 درصدی قیمت بیت کوین طی هفته گذشته به نظر می رسد حباب این ارز دیجیتال هنوز به طور کامل از بین نرفته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، بیت کوین بار دیگر در صدر اخبار مهم اقتصادی جهان قرار گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال طی روزهای گذشته با افت شدیدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش برخی تحلیلگران اقتصادی تاکید می کنند که هنوز خیلی زود است که بگوییم حباب قیمت بیت کوین شکسته شده است. قیمت بیت کوین تا از ابتدای امسال تا هفته گذشته بیش از 2 هزار درصد رشد داشته و این مساله موجب شده است تا اقتصاددانان نسبت به حباب قیمت این ارز دیجیتال هشدار دهند.

قیمت بیت کوین طی هفته گذشته با افت 30 درصدی روبرو شده است. بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه بلو لاین فیوچرز در این باره تاکید کرد: افت قیمت بیت کوین در شرایط واقعا لازم بوده تا زنگ خطر را برای سرمایه گذاران بین المللی به صدا درآورد.

وی در ادامه افزود: د ر صورت ادامه روند نزولی قیمت بیت کوین، این مساله به نفع قیمت سایر دارایی ها از جمله طلا خواهد بود. قیمت بیت کوین در حال اصلاح شدن است ولی به نظر من هنوز حباب قیمتی آن از بین نرفته است. به نظر من افزایش قیمت سایر ارزهای دیجیتال در سال 2018 میلادی فشار زیادی را بر بیت کوین وارد خواهد کرد.

یاسپر لاولر تحلیلگر ارشد موسسه کاپیتال گروپ نیز در این باره گفت: به نظر من کاهش اخیر قیمت بیت کوین نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال تا چه حد به شدت پرنوسان است و این مساله می تواند سرمایه گذاران را از ورود در این بازار منصرف کند. البته افت قیمت بیت کوین نیز از سوی دیگر می تواند برخی سرمایه گذاران را برای ورود به این بازار تشویق کند.

لاکمن اوتونگا تحلیلگر ارشد موسسه اف ایکس تی ام نیز گفت: افت شدید قیمت بیت کوین در روزهای گذشته بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را برای ورود به این بازار با تردید روبرو کرده است. از نظر تکنیکال اگر بیت کوین نتواند قیمت بالاتر از 13 هزار دلاری را تثبیت کند، به زودی با افت شدیدی روبرو خواهد شد و احتمالا تا 11 هزار دلار کاهش می یابد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد