اونس طلا2155
مظنه14,201,000
18 گرم3,278,300
ارزش سکه31,994,853
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000
141/142

تحلیل گلف نیوز از تغییر و تحولات چشمگیر صنعت طلا و جواهر امارات

سایت طلا : تازه ترین تحلیل نشان می دهد که صنعت طلا و جواهر امارات متحده عربی در حال گذار و تغییرات و تحول چشمگیری است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلف نیوز، صنعت طلا و جواهر امارات به تدریج در حال دور شدن از یک فروشنده صرف طلا و جواهرات وارداتی و تبدیل به سازنده اصلی انواع تولیدات طلا و جواهر است.

بر اساس این گزارش "کالیان جواهر" که دو سال قبل وارد بازار طلا و جواهر امارات شده، این مساله را تایید کرده است که دومین واحد طراحی و تولید طلا و جواهر این شرکت در امارات طی هفته های آینده آغاز به کار خواهد کرد.

این واحد تولیدی بزرگ با ظرفیت 200 کیلوگرم در ماه، به ظرفیت فعلی 250 کیلوگرم این شرکت افزوده خواهد شد. هر دو واحد تولیدی در شارجه واقع شده است.

رامش کالیانارامان مدیر عامل این شرکت تاکید کرد: با راه اندازی این دو واحد تولیدی، قادر خواهیم بود تا همه نیازهای فروشگاه های خود در سراسر منطقه خلیج فارس را تامین کنیم.

این شرکت قصد دارد 10 تا 12 فروشگاه بزرگ طلا و جواهرات را نیز در عربستان سعودی راه اندازی کند. اکثر طلا و جواهرات این فروشگاه ها از طریق واحدهای تولیدی همین شرکت تامین خواهد شد.

راه اندازی واحدهای تولیدی طلا و جواهر در امارات، موجب کاهش هزینه ها و تعرفه های گمرکی خواهد شد و هزینه تمام شده طلا و جواهر را به شدت کاهش خواهد داد.در شرایطی که خریداران به شدت نسبت به نوسانات قیمت جهانی طلا حساسیت نشان می دهند، هر گونه اقدامی در راستای کاهش قیمت تولیدات طلا، می تواند مشتریان زیادی را جذب کند.

شرکت کالیان برنامه های گسترده ای برای توسعه فعالیت های خود در منطقه خلیج فارس دارد. هفته گذشته این شرکت 3 فروشگاه بزرگ در امارات افتتاح کرده است. قرار است نخستین فروشگاه کالیان نیز به زودی در عمان کار خود را آغاز کند.

این برند معروف طلا بیش از 28 فروشگاه در خلیج فارس و 90 فروشگاه در هند دارد.

مدیر شرکت کالیان افزود: پیش بینی ما این است که قیمت جهانی طلا بین 1300 تا 1400 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین و تنش های سیاسی بین المللی تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت داشته باشد. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد