اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
139/140

رویدادهای مهم در تقویم اقتصادی هفته آینده کدامند؟

سایت طلا : تازه ترین اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مهمترین اولویت برای بازارهای مالی بین المللی در هفته پیش رو خواهد بود.

به گزارش سایت طلا ، تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که اظهارات جدید رئیس فدرال رزرو آمریکا می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره طی ماه های آینده را روشن کند.

یلن در سخنان مهمی بر ادامه سیاست فدرال رزرو برای افزایش تدریجی نرخ بهره تاکید کرده است. این در شرایطی است که نرخ تورم آمریکا در ماه گذشته ناامید کننده بوده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار آمارهای مسکن آمریکا هستند تا ببینند طوفان های سهمگین اخیر چه تاثیری بر اقتصاد این کشور داشته است.

چین نیز قرار است آمارهای رشد اقتصادی در سه ماه سوم امسال را منتشر کند.

در بریتانیا نیز همه تمرکزها بر روی آمارهای تورم و تاثیر آن بر نشست ماه آینده بانک مرکزی این کشور خواهد بود.

یک: سخنرانی جانت یلن

رئیس فدرال رزرو آمریکا قصد دارد در سی و دومین سمینار سالیانه بانکداری بین المللی در واشنگتن سخنرانی کند. عنوان سخنرانی یلن "سیاست پولی از زمان وقوع بحران مالی" خواهد بود.

سرمایه گذاران بین المللی به دقت اظهارات یلن را زیر نظر دارند تا ببینند وضعیت نرخ بهره تا پایان امسال چه خواهد شد. تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا 80 درصد است.

2 :آمارهای مسکن آمریکا

وزارت بازرگانی آمریکا روز چهارشنبه آمارهای مهم بخش مسکن را اعلام می کند. پیش بینی می شود تعداد مجوزهای ساخت و ساز در آمریکا طی ماه گذشته با کاهش 2.9 درصدی روبرو شده است.

آمارهای مربوط به خرید و فروش مسکن در آمریکا نیز جمعه منتشر می شود.

3 : تولید ناخالص داخلی چین

آمارهای رشد تولید ناخالص داخلی چین در سه ماه سوم روز پنجشنبه اعلام می شود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی چین در این مدت به 6.8 درصد رسیده است. سایر آمارهای مهم مثل تولیدات صنعتی و خرده فروشی و سرمایه گذاری در چین نیز به همراه این گزارش منتشر می شود.

4 : آمارهای تورم انگلیس

دفتر آمارهای ملی انگلیس قصد دارد روز سه شنبه آمارهای تورم را منتشر کند. پیش بینی می شود نرخ تورم مصرف کننده در انگلیس به بیش از 3 درصد رسیده که بالاترین رقم در 5 سال اخیر است. این مساله موجب تقویت گمانه زنی ها درباره افزایش نرخ بهره خواهد شد.

5 : سخنرانی ماریو دراگی

رئیس بانک مرکزی اروپا نیز قرار است در کنفرانس بانکی در فرانکفورت در روز چهارشنبه سخنرانی کند. سرمایه گذاران منتظر وضعیت سیاست های پولی اروپا و برنامه خرید اوراق قرضه هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد