اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در آستانه انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو با افزایش روبرو شد

سایت طلا : قیمت طلا که روز گذشته با کاهش 0.7 درصدی روبرو شده بود، امروز چهارشنبه در آستانه انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا با افزایش همراه شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو هستند، قیمت طلا امروز چهارشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در پایان مبادلات روز سه شنبه با کاهش 0.7 درصدی روبرو شده بود.

این گزارش افزود: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1253 دلار رسیده است. انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا کمک زیادی خواهد کرد تا سرمایه گذاران بتوانند نسبت به نتایج نشست ژوئن بانک مرکزی آمریکا گمانه زنی کنند.

شاخص ارزش دلار آمریکا که پیش از این به پایین ترین سطح در شش ماه و نیم اخیر رسیده بود، با افزایش نسبی روبرو شده است. پاتریک هارکر رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا تاکید کرد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست ژوئن وجود دارد ولی انتشار امارهای ناامید کننده درباره نرخ تورم ماهیانه می تواند مانع از اجرای این تصمیم شود.

نیل کاشکاری رئیس فدرال رزرو میناپولیس نیز تاکید کرد: گرچه اقتصاد آمریکا ظاهرا به شرایط اشتغال کامل نزدیک شده ولی من تصور می کنم که هنوز به اشتغال کامل نرسیده ایم و کاهش اخیر در نرخ تورم هسته ای نیز نگران کننده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز روز سه شنبه از نمایندگان کنگره خواسته است تا طی ده سال آینده 3.6 تریلیون دلار از هزینه های دولتی را کاهش دهند.

به نظر می رسد تنش های سیاسی در آمریکا و نگرانی های مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور همچنان تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت. تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که فروش مسکن در آمریکا که در ماه آوریل به بالاترین سطح خود در 9 سال اخیر رسیده بود، بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

وقوع انفجار تروریستی در شهر منچستر نیز بار دیگر نگرانی ها نسبت به اوضاع امنیتی اروپا را افزایش داده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.59 درصد کاهش به 847 تن رسیده است.به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر انتشار امارهای مهم اقتصادی اروپا و آمریکا قرار خواهد داشت. تحلیل تکنیکال وانگ تائو نیز نشان می دهد که احتمال افت قیمت طلا به 1245 دلار در هر اونس وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد