اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی خبر دادند:

آشوب ترامپ سیاست های فدرال رزرو را تهدید می کند

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که آشوب ترامپ و تشدید تنش های سیاسی در کاخ سفید می تواند در نهایت سیاست های پولی فدرال رزرو را نیز تهدید کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که تنش های سیاسی در واشنگتن طی هفته های آینده نیز ادامه خواهد یافت و این مساله مهمترین عامل موثر بر نوسانات قیمت طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش سیاست ها و اقدامات جنجالی ترامپ می تواند سیاست های فدرال رزرو به خصوص در زمینه افزایش نرخ بهره را با چالش های جدی روبرو کند. این مساله می تواند تصمیم احتمالی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در ماه های آینده را دستخوش تغییراتی کند.

سین لاسک تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری والش تریدینگ تاکید کرد: به نظر می رسد آشوب ترامپ در کاخ سفید، موجب رشد تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد شد.

برکناری جیمز کومی رئیس اف بی آی از سوی ترامپ به جنجال سیاسی بزرگی تبدیل شده است. در حالی که رسانه های آمریکایی علت اصلی این تصمیم ترامپ را مخالفت کومی با متوقف کردن تحقیقات درباره پرونده تبانی تیم انتخاباتی ترامپ با مقام های روسی اعلام کرده اند ولی کاخ سفید این مساله را تکذیب کرده است.

تازه ترین اطلاعات محرمانه فاش شده نشان می دهد که تیم ترامپ در 7 ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر حداقل 18 بار از طریق تلفن و ایمیل با مقام های روسی در ارتباط بوده اند.

باب هابرکورن تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او تاکید کرد: تشدید تنش های سیاسی به معنای افزایش بیشتر قیمت طلا طی هفته های آینده خواهد بود. این مساله موجب افت شاخص سهام نیز خواهد شد. بازار طلا همواره به یک داستان و اتفاق نیاز دارد تا روند صعودی خود را ادامه دهد و در شرایط کنونی اخبار و اطلاعاتی که از کاخ سفید می رسد، مهمترین عامل موثر بر روند نوسانات قیمت طلا خواهد بود.

وی افزود: اگر تنش در عرصه سیاسی آمریکا تشدید شود این احتمال وجود دارد که قیمت طلا سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند. تنش های سیاسی می تواند بر سیاست های پولی فدرال رزرو نیز تاثیرگذار باشد.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن با کاهش روبرو شده است. به نظر می رسد بهبود اوضاع اقتصادی منطقه یورو نیز عامل مثبتی برای افزایش ارزش یورو در برابر دلار و افزایش قیمت طلا خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد