اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری ئی تی اف خبر داد:

سرمایه گذاران صبر خود را نسبت به سیاست های ترامپ از دست داده اند/ قیمت طلا در مسیر 1300 دلاری

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ئی تی اف سکوریتی اعلام کرد که سرمایه گذاران بین المللی صبر و طاقت خود را نسبت به سیاست های رئیس جمهور آمریکا از دست داده اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز ، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری ئی تی اف تاکید کردند که واکنش بازار به جنجال های اخیر در کاخ سفید نشان می دهد که سرمایه گذاران بین المللی صبر و طاقت خود را نسبت به اقدامات و سیاست های دولت ترامپ از دست داده اند و اگر این روند ادامه یابد، قیمت طلا تا پایان امسال با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و احتمالا وارد کانال 1300 دلاری می شود.

بر اساس این گزارش مکسول گلد مدیر بخش راهبرد سرمایه گذاری در موسسه ئی تی اف تاکید کرد: تحولات اخیر در کاخ سفید شامل برکناری جیمز کومی رئیس اف بی آی توسط ترامپ و انتخاب یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تاثیر زیادی بر نوسانات اخیر در بازارهای بین المللی داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از زمانی که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسیده است شاخص سهام اس اند پی 500 با رشد 13 درصدی روبرو شده بود ولی با تنش های سیاسی جدید در واشنگتن شاخص سهام بورس وال استریت با کاهش همراه شده و این مساله نشانگر آن است که سرمایه گذاران بین المللی صبر و طاقت خود را نسبت به سیاست های ترامپ از دست داده اند.

تازه ترین اطلاعات فاش شده نشان می دهد که تیم ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حداقل 18 بار با مقام های روسی در ارتباط بوده اند.

به اعتقاد تحلیلگران ، اگر تنش در واشنگتن افزایش یابد، تصویب برنامه های اقتصادی و مالی دولت ترامپ در کنگره و سنا با چالش جدی روبرو خواهد شد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

تجربه تاریخی نشان داده است که تقاضای طلا در شرایطی که تنش های سیاسی تشدید می شود، با افزایش روبرو خواهد شد. طلا نقش مهمی در متنوع کردن سبد سرمایه گذاری دارد. برخی تحلیلگران نیز معتقدند که تشدید تنش های سیاسی در کاخ سفید موجب کاهش گمانه زنی ها درباره افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد