اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برنامه حمایت‌گرایی آمریکا تهدیدی علیه اقتصاد جهانی است

رئیس جمهور روسیه در سخنرانی افتتاح نشست توسعه جاده ابریشم اعلام کرد: سیاست‌های حمایت گرانه کشورها تهدیدی علیه اقتصاد جهانی است.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری فارس ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی خود در مراسم افتتاح نشست توسعه جاده ابریشم در چین اعلام کرد: اجرای سیاست‌های حمایت‌گرایانه توسط کشورها تهدیدی علیه اقتصاد جهانی است.

دولت جدید آمریکا از زمان روی کار آمدن از برنامه خود برای حمایت از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی این شرکت در برابر تهدیدات بین‌المللی سخن گفته است به گونه‌ای که ترامپ در نخستین اقدام آمریکا را از قرارداد تجارت آزاد موسوم به نفتا، تجارت آزاد آمریکای شمالی خارج کرد.از سوی دیگر ترامپ گفته است که قصد دارد علیه ورود برخی کالاهای خارجی به داخل آمریکا برای حمایت از صنعت داخلی این کشور تعرفه گمرکی اعمال کند.

ترامپ گفته بود با هدف تغییر تراز تجاری آمریکا با برخی کشورها در اولین اقدام در واردات بسیاری از کالاهای خارجی 20 درصد تعرفه گمرکی اعمال خواهد کرد. اتحادیه اروپا نیز در اقدامی مشابه قصد دارد بر واردات برخی محصولات به کشورهای عضو تعرفه گمرکی اعمال کند.آمریکا در نخستین اقدام تعرفه واردات محصولاتی مانند ورق فولادی از چین را به بهانه مبارزه با دامپینگ به شدت افزایش داد.نشست توسعه جاده ابریشم امروز در چین با سخنرانی رئیس جمهور این کشور آغاز به کار کرد.مقامات ارشد از 29 کشور جهان دراین نشست حضور داشته و تا کنون اختصاص بیش از 24 میلیارد دلار بودجه به این پروژه ای سوی چین قطعی شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد