اونس طلا2347.05
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
موسسه سرمایه گذاری آر بی سی خبر داد:

آینده تجارت جهانی مهمترین خطر علیه طلا در کوتاه مدت خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری آر بی سی بر این باورند که وضعیت آینده تجارت جهانی مهمترین تهدید و خطر علیه بازار طلا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه آر بی سی کاپیتال در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا تا سه ماه پایانی 2017 میلادی به طور میانگین به 1265 دلار در هر اونس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه آر بی سی بر این باورند که افت قیمت طلا در شرایط کنونی فرصت مناسبی برای خرید خواهد بود. به نظر می رسد روند نزولی قیمت طلا در شرایط کنونی موقتی و زودگذر خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران آر بی سی ، نوسانات بازار طلا به سوی افت قیمت به زودی پایان خواهد یافت و با افزایش تقاضای فیزیکی و سرمایه گذاری بار دیگر شاهد افزایش قیمت جهانی طلا خواهیم بود.

قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده نیز به شدت تحت تاثیر بی ثباتی سیاسی و نگرانی های امنیتی قرار خواهد داشت. ولی بزرگترین نااطمینانی در بازارهای بین المللی طی ماه های آینده وضعیت تجارت جهانی خواهد بود. بسیاری از تحلیلگران و فعالان بین المللی بر این باورند که سیاست های تجاری دولت ترامپ و موضع حمایتی وی می تواند تجارت جهانی را تهدید کند.

سنای آمریکا اخیرا نامزد معرفی شده توسط ترامپ برای احراز پست نماینده تجاری این کشور را تایید کردند. روبرت لایتهایزر نماینده تجاری آمریکا قول داده است که پیمان تجارت آزاد نفتا با کانادا و مکزیک را مورد بازنگری قرار دهد. شرکای تجاری آمریکا نیز نگرانی عمیق خود را نسبت به سیاست های دولت ترامپ اعلام کرده اند.

وزرای دارایی گروه 7 در نشست اخیر خود نسبت به سیاست های تجاری دولت ترامپ ابراز نگرانی کرده اند.

ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک نیز تاکید کرد: سیاست های حمایتی دولت ترامپ در زمینه تجارت بین المللی، در نهایت به ضرر اقتصاد آمریکا خواهد بود.

سیاست های تجاری حمایتی آمریکا می تواند در نهایت به ضرر رشد اقتصاد جهانی تمام شود و این مساله موجب بروز نوسانات گسترده ای در بازارهای بین المللی کالا و سهام می شود. این مساله در نتیجه می تواند تبعاتی را برای بازار طلا و سایر کالاهای راهبردی به همراه داشته باشد.

به اعتقاد تحلیلگران بین المللی قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار تنش های سیاسی بین المللی قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد