اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمایت رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو از تغییر راهبرد بانک مرکزی آمریکا

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در اظهارات مهمی از تغییر راهبرد فدرال رزرو آمریکا در تعیین نرخ بهره بلندمدت حمایت کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو تاکید کرد: فدرال رزرو آمریکا باید سیاست و راهبرد مربوط به سوی "هدف گذاری سطح قیمت" تغییر دهد که به بانک مرکزی اجازه می دهد تا نرخ تورم را بالاتر از 2 درصد تثبیت کند.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: راهبرد فعلی فدرال رزرو بر این مبنا است که اجازه می دهد نرخ تورم آمریکا زمانی که پایین است تا سطح 2 درصدی افزایش پیدا کند. در شرایط کنونی فدرال رزرو سعی می کند نرخ بهره را به سطح 2 درصدی برساند. در چنین راهبردی، حتی اگر تورم پایین تر از سطح 2 درصدی مورد نظر فدرال رزرو باشد، که از سال 2012 تاکنون چنین بوده، بانک مرکزی همچنان سعی می کند تا به هدف تورم 2 درصدی دست یابد.

وی افزود: ولی در راهبرد " هدف گذاری سطح قیمت"، فدرال رزرو سعی خواهد کرد تا نرخ تورم را در طول زمان بالاتر از 2 درصد تثبیت کند. مهمترین ویژگی این راهبرد جدید، استفاده بهینه تر از گمانه زنی بازارهای مالی و مصرف کنندگان بخش خصوصی در خصوص انتظارات تورمی خواهد بود. این راهبرد احازه نخواهد داد تا نرخ تورم برای مدت زمان زیادی دورتر از اهداف تعیین شده فدرال رزرو تثبیت شود و به سرعت اصلاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: این راهبرد جدید شفافیت بیشتری درباره روند قیمت کالاها و نرخ تورم طی 5 تا 10 تا 30 سال آینده ایجاد خواهد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد