اونس طلا2332.59
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
تحلیلگر ارشد اقتصادی خبر داد:

تاخیر در اصلاح قوانین مالیاتی آمریکا به نفع قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که تاخیر در اصلاح سیاست ها و برنامه های مالیاتی آمریکا در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، در حالی که استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرده است که اصلاح برنامه های مالیاتی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور ممکن است با تاخیر روبرو شود، یک تحلیلگر اقتصادی بر این باور است که این تاخیر به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد: بعید به نظر می رسد که برنامه اصلاح مالیات ها در آمریکا تا پیش از ماه اوت در کنگره مطرح شود.

این در حالی است که ترامپ پیش از این نیز در اصلاح برنامه بهداشت و بیمه همگانی در کنگره با شکست روبرو شده است. منوچین گفت: تعیین ضرب الاجل ماه اوت برای اصلاح قوانین مالیاتی آمریکا کاملا بعید و دور از دسترس خواهد بود.

اصلاح قوانین مالیاتی یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی ترامپ بوده است. وی قول داده است تا مالیات شرکت ها را از 35 درصد به 15 درصد کاهش دهد.

سارا هاوکرافت تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه بی ام او کاپیتال تاکید کرد: تاخیر زیاد در اصلاح برنامه های مالیاتی آمریکا می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد چرا که تقاضای مکان امن سرمایه گذاری را برای این فلز زرد افزایش خواهد داد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر گونه تاخیر در ارائه طرح پیشنهادی دولت ترامپ برای اصلاح برنامه های مالیاتی، می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد. این مساله به معنای کاهش اعتماد سرمایه گذاران به اوضاع اقتصادی آمریکا خواهد بود.

وی افزود: اعتماد سرمایه گذاران بین المللی نسبت به دولت ترامپ پیش از این در اواخر مارس با تردید جدی روبرو شده است، زمانی که دولت ترامپ نتوانست نمایندگان کنگره را برای اصلاح برنامه بهداشت و بیمه همگانی دولت ترامپ متقاعد کند.

به نظر می رسد تنش های سیاسی بین المللی به خصوص در شبه جزیره کره و خاورمیانه نیز می تواند موجب افزایش تقاضای طلا شود. در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و نگرانی های مربوط به ثبات سیاسی و اقتصادی اروپا نیز عامل مهم دیگری است که می تواند قیمت طلا را تخت تاثیر قرار دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد